Daughter says YES to Mom for 24 HOURS!! *public humiliation*

  • Ajoutée Il y a 2 mois

    The Di'Amore FamilyThe Di'Amore Family

    Durée: 16:11

    I challenge my #DiAmoreDarlings to get this video to 3,500 LIKES!!!
    Doing Daughter's Makeup: bit.ly/2wNvboQ
    Meet my Daughter: bit.ly/2A4fn5X
    Family Vlogs : bit.ly/2PbZahp
    Our Wedding Video: bit.ly/2zOgrdT


    MY SOCIAL MEDIA LINKS:
    INSTAGRAM @ChristineDiAmore
    LEXANY'S INSTAGRAM: @lexanydiamore
    FACEBOOK: bit.ly/1U22VWJ
    Email me: christinediamore@gmail.com
    Love you, Darlings!


    ▷FAMILY VLOGS: bit.ly/2PbZahp
    ▷ REBELLIOUS TEEN STORIES: bit.ly/2vyDghy
    ▷ ALL STORYTIMES PLAYLIST : bit.ly/2ixQFA0
    ▷ MY HAUNTED HOUSE SERIES: bit.ly/2vD181T
    ▷ WEDDING SERIES: bit.ly/2ttkA1p

The Di'Amore Family
The Di'Amore Family

Hi Darlings! Lexany's birthday is tomorrow (January 11th) so be sure to stop by her IG @LexanyDiAmore & say hello ☺️🎉

Il y a 2 mois
Shadow ilse
Shadow ilse

The Di'Amore Family mom can’t say no for 24 hours

Il y a 21 jour
amerie aguilar
amerie aguilar

That’s my birthday!!!

Il y a mois
Melanie Vallejo
Melanie Vallejo

Hope Conger Omg you have the same birthday as my dad his is also January 22nd :) and my birthday is December 29th!!! 😄

Il y a mois
Ruqia Atta
Ruqia Atta

.

Il y a mois
Ace Family Member
Ace Family Member

Christine Di'Amore But on famous birthdays her birthday says at January 4th

Il y a mois
Zeynep Tezbaşar
Zeynep Tezbaşar

How tall is lexany??

Il y a 3 jours
Zeynep Tezbaşar
Zeynep Tezbaşar

Such a good mom

Il y a 3 jours
Ariana Carpenter
Ariana Carpenter

15:17 Omg you gotta love Lex! Hahahah

Il y a 4 jours
Judith James
Judith James

Hi 👋🏼How about doing family speaking philipino for 24 hours challenge? I would love to hear lexany speaking tagalog

Il y a 4 jours
Kennedy Jane
Kennedy Jane

I just realized something.............. if Christine asked if Lexany’s room was clean and even if it wasn’t she would have to say yes😂

Il y a 7 jours
H J
H J

Best family ever!

Il y a 7 jours
Cleo Flor
Cleo Flor

She should've done the filipino accent.

Il y a 8 jours
Kayla Perrin
Kayla Perrin

Hey my name is kayla , and I just started watching you today

Il y a 9 jours
Lylah Crafts
Lylah Crafts

Why are they naked😂

Il y a 12 jours
Joanece McCollum
Joanece McCollum

Vegan but you at CHEESY nachos ????????

Il y a 13 jours
Nesh Gomes
Nesh Gomes

14:06 - 14:12 😂😂😂🤣 I swear I only laugh so often with their videos 😂❤️

Il y a 13 jours
Paris Beautylove
Paris Beautylove

Do a video of to where you say yes to everything Lex says :)))

Il y a 17 jours
Desiree Seah
Desiree Seah

HAHA this is hilarious !!!!

Il y a 18 jours
Quick-Sword Ilena
Quick-Sword Ilena

Low key hoping the ppl living in tht house find this video so they can watch lexany ding dong ditch their house LOL

Il y a 19 jours
Aylin Ramirez
Aylin Ramirez

Is she gay or really awkward. It’s hard to tell .

Il y a 20 jours
It's Nina
It's Nina

I ship her with Lil Xan omggg

Il y a 20 jours
Gigi The potato
Gigi The potato

NaCho DoWN - Christine

Il y a 21 jour
Sandra Suleimam
Sandra Suleimam

Behind the camera she was probably like screaming at her to do the shot and celery juice😂😂

Il y a 22 jours
Halie Glover
Halie Glover

Lex has to say yes. Lex: legit say NO the whole time 😂😂

Il y a 22 jours
AMY BOB
AMY BOB

Am I gonna wack a kid with a stick?😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Il y a 24 jours
malaika
malaika

*subscribe to mr. beast* HAHAHAHA YAYY

Il y a 24 jours
ItzOurLife Vlogs
ItzOurLife Vlogs

😂 I love lex my 4 year old has her attitude about doing anything I ask her to do

Il y a 25 jours
Arianna Hernandez
Arianna Hernandez

"It tastes like dirt". 😂😂

Il y a 25 jours
Taoggy Animated
Taoggy Animated

Aren't you vegan? How can you eat nachos?

Il y a 26 jours
Jungkook's Timberlands
Jungkook's Timberlands

Let me say this: I HAVE A CRUSH ON LEXANY!

Il y a 26 jours
luciana unicorn
luciana unicorn

Around 2:13 everyone keeps saying super weird things, when she said "this is something I would do as a kid...", LMAO 😂

Il y a 26 jours
rayray g
rayray g

i love how close this family is ❤️

Il y a 27 jours
UnicornMerFairyPrincesss Sarah Knight
UnicornMerFairyPrincesss Sarah Knight

YOU ARE SUCH A COOL MOM

Il y a 27 jours
Yzabela Ramos
Yzabela Ramos

Lex is my mood😂💞

Il y a 28 jours
Chloe Eliza
Chloe Eliza

Lexany at 5:20 omg I died 😂

Il y a mois
Rachelle Redmond
Rachelle Redmond

you and your daughter are my favs

Il y a mois
k c
k c

*What* *About* *MaYbE?*

Il y a mois
Bruna Zamp
Bruna Zamp

Omg I need that mean girls shirt lol

Il y a mois
Bruna Zamp
Bruna Zamp

Hahah ur daughter is me in life

Il y a mois
chenty Lol
chenty Lol

I feel like me and lex would be best friends I love her

Il y a mois
Moonlightplayz Games
Moonlightplayz Games

“Subscribe to Christine diamore” “Subscribe to me beast” Sorry if I spelt your last name wrong

Il y a mois
Dania Rizal
Dania Rizal

I can vibe with Lex's soul

Il y a mois
taexkitty
taexkitty

And also it’s Lex birthday a

Il y a mois
Kambal Ni Taylor
Kambal Ni Taylor

The filipino accent was funny🤣

Il y a mois
cecelia dyck
cecelia dyck

I still cant get how diffrent Lexany is then her mom when she was a teen

Il y a mois
joana lovesyah
joana lovesyah

Is she a tomboy? No offense rlly im just curious

Il y a mois
Aleeya Santos
Aleeya Santos

2:00-2:20 😂😂💀💀

Il y a mois
🌻♡
🌻♡

Your daughter reminds me of that girl from incredible story the movie

Il y a mois
Heyheyitsyourfav MSP!!!
Heyheyitsyourfav MSP!!!

Yalls should do a •me and my daughter switch lives for a day•

Il y a mois
naomi
naomi

she looks like the guy off the package netflix movie

Il y a mois
Daisy Loya
Daisy Loya

#justiceforlexany LMFAO time for Lexany to give Christine challenges!

Il y a mois
The Multi Mom
The Multi Mom

hahaha she's great :-D You guys are BOTH great. You ALL are pretty great!

Il y a mois
Slim Bodack
Slim Bodack

HAHAHHA WHEN CHRISTINE POPPED OUT THE FILIPINO ACCENT I STARTED DYINGGG

Il y a mois
__ Qwerty
__ Qwerty

omg I can literally feel what Lex is feeling while her mom is picking out girly clothes for her right now bc my mom does the same and I have the opposite style of clothing choices.

Il y a mois
Slim Bodack
Slim Bodack

Aka “Lex says no to everything Christine says but ends up doing it”😂

Il y a mois
dalilah trevino
dalilah trevino

i used to like MCR in middle school but yeah....its emo

Il y a mois
Hahaha
Hahaha

I have never heard of parents encouraging their kid/kids to play ding dong ditch. I wish u guys were my parents 💜👍🏻

Il y a mois
Isabella Tørring
Isabella Tørring

I love Lexany's personality!! She is super funny!!!!

Il y a mois
First Name
First Name

Lex looked so cute talking on the phone😩😂

Il y a mois
First Name
First Name

All them girls wanna talk to Lex😂

Il y a mois
Teayonna Roddy
Teayonna Roddy

Lex is a whole mood😂

Il y a mois
Bianca Da Drummer
Bianca Da Drummer

yes

Il y a mois
booshay44_ booshay44_
booshay44_ booshay44_

They’re a beautiful family ❤️ prayers to them

Il y a mois
Excuse Me Jungkook
Excuse Me Jungkook

*"Am I gonna whack a little kid with a stick."* Me: Rofl (rolling on the floor laughing) 😂😂😂😂😂💀

Il y a mois
Jameela Pagarigan
Jameela Pagarigan

I'm a Filipina Subscriber for months now and I really like your bond as a family. And also, i really like that part when you said "Okay, sige" and you can also do Filipino accent aaaww 💕 You've never forgotten your roots. 🇵🇭

Il y a mois
potaeto bwi
potaeto bwi

'you can't say no' "no" me😂

Il y a mois
evie600
evie600

Lexany ONLY said no😂

Il y a mois
Syd Does Art
Syd Does Art

“Jeans or trackpants?” “black parade pants” that’s me

Il y a mois
Maria Franco
Maria Franco

Do a "Mom Says YES to Daughter for 24 Hours" video, please!!!!! Love you ❤️❤️❤️

Il y a mois
Faith Arceo
Faith Arceo

Lexany = mood

Il y a mois
아드리아나
아드리아나

Good job Chris!!

Il y a mois
아드리아나
아드리아나

"Thank you for nothing" 😂😂😂

Il y a mois
HPRWHG Harry Potter Ron Weasley Hermione Granger
HPRWHG Harry Potter Ron Weasley Hermione Granger

Lexany is a Savage , her Savage level is 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Il y a mois
Cyber Unicorn
Cyber Unicorn

As a pewdiepie minion, I have to say this. SUB 2 PEWDIEPIE. SUB 2 MR BEAST.

Il y a mois
JustHannaMarie
JustHannaMarie

Lexi does my makeup like I do challenge plzz

Il y a mois
carlos lainez
carlos lainez

Lex is a mood 😂

Il y a mois
Jennifer Garcia
Jennifer Garcia

😂😂😂😂😂 I cant too funny

Il y a mois
Rasarani Devi Dasi
Rasarani Devi Dasi

i laughed so hard when lexani said THANK YOU FOR NOTHING

Il y a mois
Juneha Park
Juneha Park

where is lexany’s sweater from???

Il y a mois
Curly Hair Monster
Curly Hair Monster

Yes, Lex es definitely naturally beautiful

Il y a mois
Emma Gallant
Emma Gallant

I love that she doesn’t care what her daughter likes regardless❤️❤️

Il y a mois
Emma Gallant
Emma Gallant

YOU’RE TURN NOW!😂🤫🤫🤫

Il y a mois
PxOxPxPxY MSP
PxOxPxPxY MSP

“Subscribed to Mr. Beast” yess!!

Il y a mois
Blueberry Cream
Blueberry Cream

Because chris won the who knows mommy better?

Il y a mois
Ice Princess
Ice Princess

“Thanks for nothing” 😂😂😂

Il y a mois
mia queen
mia queen

Wow they look so much alike

Il y a mois
Memey Yeemo
Memey Yeemo

“Subscribe to Christine Diamore NOT pewdiepie” me

Il y a mois
Tammy Seals
Tammy Seals

Okay I'm I the only one that find her kinda cute?

Il y a mois
Loryn ASMR
Loryn ASMR

She says no throughout the whole video😂

Il y a mois
Chayse Edits
Chayse Edits

“No I’m Tod”

Il y a mois
Jai S
Jai S

I love you guys personality and parent child relationship. So awesome!

Il y a mois
Brooklyn Nguyen2409
Brooklyn Nguyen2409

4:58 I felt bad for Lex 😔

Il y a mois
Liz Arteaga
Liz Arteaga

"Why'd you put this right here now I look emo"😂😂😂

Il y a mois
LoserLyah
LoserLyah

“Why are they naked” lmaooo

Il y a mois
Scarlett Humphreys
Scarlett Humphreys

I would love to have her as a mom

Il y a mois
megan galatte
megan galatte

takes sip of ginger shot* “you’re not gonna do very well in college” 😂😭

Il y a mois
Diannuh
Diannuh

LEXANY IS SUCH A MOOD AH I LOVE HER !😂💞

Il y a mois
Karen_ Rose
Karen_ Rose

Ur daughter is tomboy like to me No hate pls

Il y a mois
claire ruster
claire ruster

cool video

Il y a mois
Julianna Shister
Julianna Shister

“This is a shot I’m not 21” 😂 lmfao

Il y a mois
Valeria Garcia
Valeria Garcia

Lexi is all grown up, she is grateful to have fun parents

Il y a mois
Valeria Garcia
Valeria Garcia

Nice parenting

Il y a mois
Uche Madu
Uche Madu

The daughter is so funny

Il y a mois
Diane Diane
Diane Diane

You should do mom says say yes for 24 hours

Il y a mois

Prochain

Draw My Life (Homeless / Teen Mom)

11:39

Draw My Life (Homeless / Teen Mom)

The Di'Amore Family

Vues 1 500 000

24 HOUR CHALLENGE IN MY CAR!

27:22

24 HOUR CHALLENGE IN MY CAR!

Nicolette Gray

Vues 946 000

Can You Say Yes to the First Dress? | Say Yes To The Dress

07:43

A Day in the Life of Interabled Lovers

30:29

A Day in the Life of Interabled Lovers

Special Books by Special Kids

Vues 1 500 000

MY STALKER STORYTIME | CHASED AND ALMOST KIDNAPPED!!

11:39

SCHOOL MORNING ROUTINE | Mother & Daughter

05:29

SCHOOL MORNING ROUTINE | Mother & Daughter

The Di'Amore Family

Vues 601 000

My 23andMe DNA Test Results!!! *SHOOK!*

05:46

My 23andMe DNA Test Results!!! *SHOOK!*

The Di'Amore Family

Vues 183 000

THE ACE FAMILY NIGHT TIME ROUTINE!!!

19:17

THE ACE FAMILY NIGHT TIME ROUTINE!!!

The ACE Family

Vues 8 300 000

Shane Dawson Follows My Makeup Routine!

27:26

Shane Dawson Follows My Makeup Routine!

Morgan Adams

Vues 2 379 886

Rebuilding A Wrecked Lamborghini Huracan

20:53

Extreme Drag Transformation ft. Plastique Tiara

21:24

Making Artificial Rain Clouds

3:20

Making Artificial Rain Clouds

Daily Dose Of Internet

Vues 2 401 091