Mrs Doubtfire (1993) Daniel's son and daughter find out Mrs Doubtfire is him

Isaiah Contreras
Isaiah Contreras

Boy Said S Words

Il y a 4 jours
amin sadeghpour
amin sadeghpour

I always Wonderd why he did not want the younger girl to find out. was it because of her age?

Il y a 6 jours
ChrisMac2489
ChrisMac2489

0:54 WATCH YOUR MOUTH YOUNG MAN!

Il y a 7 jours
Tyler L
Tyler L

"well some of its comfortable...no!!"

Il y a 7 jours
amin sadeghpour
amin sadeghpour

I use to wonder how the son was able to find out. Now I understand. (Most women Pee while sitting down on the toilet. He was standing up.

Il y a 9 jours
PSAviation
PSAviation

Half man / half woman

Il y a 14 jours
MarLon Marin
MarLon Marin

2:00 🤣 .... nooo .... is ok I get it Lmfao

Il y a 14 jours
nickdaman23
nickdaman23

Daniel, he was so dumb at this scene, he made 2 mistakes. First he should’ve locked the door, but it’s understandable some people forget. 2nd mistake, did you forget that you are pretending to be a woman. Why don’t you act like one and using the bathroom like a woman is one of them 😂

Il y a 20 jours
Ocfan207
Ocfan207

He'd clerly been working for them a good few weeks at this point. How did it not occur to him that he should probably pee sitting down while in their house?

Il y a 22 jours
Flyerman777
Flyerman777

nowadays you could just pull the transgender card and everything would have been fine

Il y a 29 jours
jaz morrison
jaz morrison

shes a he she. get in the balls. has she got any? yes she got everything. ah ha

Il y a mois
amin sadeghpour
amin sadeghpour

I used to wonder how the son found out that mrs. doubtfire was a man. a couple of months ago I finally understood: most women pee while sitting down on the toilet. he was standing up.

Il y a mois
ChrisMac2489
ChrisMac2489

0:55 watch your mouth young man

Il y a mois
Ruben Garcia
Ruben Garcia

1:33 that part gets me every time 🤣

Il y a mois
Naijella 86
Naijella 86

‪This would be transphobic now ‬

Il y a mois
ken karwoski
ken karwoski

Imagine if Miranda Found Out in This Scene, LOL!

Il y a mois
ken karwoski
ken karwoski

@ jaz morrison, He TECHNICALLY wasn't supposed to see the kids For The Court's Rules!

Il y a 28 jours
jaz morrison
jaz morrison

lmao

Il y a mois
Disney65Fan
Disney65Fan

Now imagine this but with singing. 🤣🤣🤣🤣🤣🤗🤗🤗🤗🤗

Il y a mois
Shirley Odonnell
Shirley Odonnell

Why didnt he knock lol

Il y a mois
amin sadeghpour
amin sadeghpour

its Lucky the son was the one who walked in on him instead of the mother. if the mother had caught on to what was going on he would have been in serious legal trouble

Il y a mois
Un tal Felipín
Un tal Felipín

2:33 I wouldn't want to touch his hands either, since he was touching his cock when he urinated and didn't wash his hands. 👋😝😷

Il y a mois
Jaclyn Schilt
Jaclyn Schilt

Why wouldn't Chris hug him?

Il y a mois
Axel Foley
Axel Foley

Poor Uncle Frank though. He was killed in the great alien attack of 1996.

Il y a mois
Molly Symonds
Molly Symonds

luv this stuff

Il y a mois
justin fleming
justin fleming

see? if Daniel wouldve kept the door locked, his kids wouldnt have known he was posing as Mrs Doubtfire and he wouldnt have got busted by his kids but at least one of the kids shouldve knocked first

Il y a mois
nicolas boehm
nicolas boehm

0:55 watch your mouth young man brilliant

Il y a mois
Larena Abdon
Larena Abdon

But what if mrs. Doubtfire was transgender. Was that normal back then? Maybe not

Il y a 2 mois
Døg Łover
Døg Łover

I’m still tryna figure out why you would burst the door open when you can clearly hear peeing

Il y a 2 mois
NylaTheWolf
NylaTheWolf

Holy shit this scene aged so poorly-

Il y a 2 mois
ZigZaggy P
ZigZaggy P

No. The West has simply lost its mind.

Il y a 6 jours
Vincnet
Vincnet

Thing is today this is considered “normal”

Il y a 2 mois
Mike Ock
Mike Ock

If this happened today, here's how the conversation would go: "Hey, can I please borrow a pen? Oh and by the way, did you know Mrs Doubtfire is transgender?" "No, I didn't. Here's the pen."

Il y a 2 mois
Michael Challis
Michael Challis

Try doing a gag like that in a movie today.

Il y a 2 mois
Derick Chafton
Derick Chafton

if a man isn't willing to go through what Robin Williams did for his own children, he doesn't love them enough. Thanks, statist propandist.

Il y a 3 mois
Ryan Hoag
Ryan Hoag

Chris: No shit! Mrs. Doubtfire: Watch your mouth young man!

Il y a 3 mois
Agrellar
Agrellar

00:36 Hahaha, nowadays that's actually not crazy

Il y a 3 mois
Skyela Kemp
Skyela Kemp

0:51- 0:56 MATTHEW LAWRENCE, HOW DARE YOU SAY BAD WORDS???!!! YOU ARE 13 YEARS OLD (now he's 39) BUT YOU STILL TOO YOUNG! YOU CAN'T SAY THAT WORD ANYMOOOOOORE!! YOU SAID THE S WORD (but anyway, I still love you)💜😂😇

Il y a 3 mois
Clownman
Clownman

If this were made today OMG this is offensive to transgenders Blah blah blah!🖕

Il y a 3 mois
Bianca mcgill
Bianca mcgill

Now fast forward over 20 years later 2019, half of the world is half man half woman lol 😂🤦🏻‍♀️

Il y a 3 mois
Ye Kevin
Ye Kevin

our teacher showed us this scene in 4th grade and its been engrained in my mind ever since for a decade :O

Il y a 3 mois
Ademir Segura
Ademir Segura

Servo catching him in the act

Il y a 3 mois
Danny Morante
Danny Morante

Chris: yeah no s*** daniel(Mrs.doubtfire): watch your mouth young man.

Il y a 3 mois
Marvin the Maniac
Marvin the Maniac

The Cleveland Show parodied this scene in the Thanksgiving episode!

Il y a 4 mois
Shruthi Dommeti
Shruthi Dommeti

Why did Daniel say "It's a guy thing" to Chris?

Il y a 4 mois
KoolScaryGothicTheBlogger
KoolScaryGothicTheBlogger

@Shruthi Dommeti jk shit why so serious

Il y a mois
Shruthi Dommeti
Shruthi Dommeti

@KoolScaryGothicTheBlogger What the heck does this have to do with guys?

Il y a mois
KoolScaryGothicTheBlogger
KoolScaryGothicTheBlogger

Because Chris didn't wanna hug him

Il y a mois
Luke Stronger
Luke Stronger

I love this movie

Il y a 4 mois
Lexi Baldwin-Money
Lexi Baldwin-Money

Back when this would have been abnormal😂

Il y a 4 mois
Walking Corpse
Walking Corpse

If my son didn't wanna gimme a hug, I'd be like "Well fuck you too son..." 😑 I'd hug my pops, it's a fuckin' body suit, jeeez, and he's doing all this just to see his kids, show some respect twerp.

Il y a 4 mois
ChrisMac2489
ChrisMac2489

0:55 watch your mouth 👄 young man

Il y a 4 mois
FallenBeast
FallenBeast

I loved this part its funny to think if Mrs Doubtfire/Daniel locked the door this wouldn’t of happened lol

Il y a 4 mois
Rescue Ranger 86
Rescue Ranger 86

He's a she she 😂

Il y a 4 mois
Fatima Mendoza
Fatima Mendoza

He did all that just to be with his kids this is a real man

Il y a 4 mois
Adam Selvig
Adam Selvig

it’s just a job

Il y a 4 mois
Teh Gundulf
Teh Gundulf

"She's got em?" "She's got everything." LMAO

Il y a 5 mois
Anthony Serna
Anthony Serna

Oh I get it aunt jack is his brother aka woman and he married to a guy

Il y a 5 mois
ken karwoski
ken karwoski

Should Have Locked The Door!

Il y a 5 mois
Emilija
Emilija

I realized that this movie is extremely transphobic. Hmmm

Il y a 5 mois
JimmyThaGent
JimmyThaGent

If this was today they wouldn't have freaked out like that

Il y a 5 mois
Jaclyn Schilt
Jaclyn Schilt

Why did the kids have to find out????

Il y a 5 mois
PiscesGirl
PiscesGirl

"Old lady bars." LMAO

Il y a 6 mois
Younes Zreika
Younes Zreika

Maybe he’s just trans

Il y a 6 mois
Younes Zreika
Younes Zreika

Ayyyye

Il y a 6 mois
Disney65Fan
Disney65Fan

Anyone find it weird seeing Daniel talk in his own voice wearing the Mrs Doubtfire guise with this kids.

Il y a 6 mois
Jaclyn Schilt
Jaclyn Schilt

Why didn't Chris want to hug him?

Il y a 6 mois

Prochain

Is This Guy’s Boss Even Real? - Key & Peele

3:19

Dead by Daylight | Cursed Legacy | Trailer

0:41

Dead by Daylight | Cursed Legacy | Trailer

Dead by Daylight

Vues 680 795

Mrs. Doubtfire 1993 Scene - Chris Finds Out

1:39

Mrs. Doubtfire toilet scene

0:26

Mrs. Doubtfire (1993) - I am job

1:17

Mrs. Doubtfire (1993) - I am job

Daroslaw Toorek

Vues 36

🔞 ZANTAR AGRESSÉ PAR 3 MECS !

14:26

🔞 ZANTAR AGRESSÉ PAR 3 MECS !

GameMixTreize

Vues 448 952

QUAND TU ES UNE FILLE VS UN GARCON - LES PARODIE BROS

10:35