Old Town Road & Bad Guy Lil Nas X & Billie Eilish | Alex Aiono Mashup ft. Josh Levi

lazar Ch0mps
lazar Ch0mps

Fuck. This is just perfect ❤️😍

Il y a jour
Joshua Romero
Joshua Romero

@joshlevi what highlight you wearing?

Il y a 3 jours
AJ
AJ

Puberty hit Josh like a fucking truck omg

Il y a 4 jours
hi hi
hi hi

Jesussss, mary and joseph 1:31 I just died

Il y a 7 jours
Mziwakhe Moyo
Mziwakhe Moyo

Powerful voices boys Salute

Il y a 7 jours
Alfonso Dela Peña
Alfonso Dela Peña

Damn, i got inspired by alex seriously. Hope i can make cover songs like this one. Daaamn.

Il y a 8 jours
Carlitos Elmar cianito
Carlitos Elmar cianito

these guys' singing is AMAZING!

Il y a 9 jours
Regie Ignacio
Regie Ignacio

2:21 - 2:25😍

Il y a 9 jours
BauerZ
BauerZ

There definitely gay with eachother 😂

Il y a 11 jours
Felicita Music
Felicita Music

Wowww show...

Il y a 14 jours
Joriz Mabutas
Joriz Mabutas

Derrick Rose X Alex Aiono

Il y a 14 jours
briana boyce
briana boyce

zamnn zaddy no hate tho cuz they bot cute asf

Il y a 16 jours
Taliyah Charles
Taliyah Charles

Josh levi is hot and hes so good at singing no offence but i think hes better that alex........

Il y a 17 jours
I'am Awesome
I'am Awesome

Tht guy trying so hard to make his voice like tht. Come on be yourself.

Il y a 18 jours
Leslie Y. Barrera
Leslie Y. Barrera

WWW.YEEHAW.COM

Il y a 19 jours
San Saitama
San Saitama

Looking for a gay comment

Il y a 20 jours
kurukigamer 117
kurukigamer 117

Not to sound all rude but like this made me feel better after figuring out that lil nas x was gay again I have nothing against gays plenty of my buds are gay but like what I'm just really trying to say is I liked the vid don't raid me please

Il y a 20 jours
Lyra Crawford
Lyra Crawford

Please do a cover of go loco 💖

Il y a 20 jours
Mxyble ͔
Mxyble ͔

HES CAME OUT CLOSET LET MY MAN RIDE MORE THAN A HORSE!

Il y a 22 jours
Shante Johnson
Shante Johnson

Josh done got fine 😍

Il y a 22 jours
BlackBlizz259
BlackBlizz259

how does the vocie or the right one still not like warp when he is turning his head?

Il y a 23 jours
Alicia Egas
Alicia Egas

Il y a 23 jours
Cactus Collection
Cactus Collection

Amazing!!!!!!!!

Il y a 23 jours
angel0xx M.A
angel0xx M.A

Daaaaaamn that was on fireee 😍😍😍😍😍😍😍🔥🔥🔥 love y'all

Il y a 23 jours
Damion High
Damion High

🔥🔥🔥

Il y a 24 jours
John Peteson
John Peteson

Please don’t smile at the beginning (cringe)

Il y a 24 jours
Taimur Ul Hassan
Taimur Ul Hassan

at first I thought it was lil nas x himself but then I heard his voice 😅😅

Il y a 25 jours
Rare Kill YT
Rare Kill YT

He didn’t even say the right lyric

Il y a 25 jours
Emma Peterson-Swan
Emma Peterson-Swan

Damn!!! Sexy voices 😍😍😍

Il y a 27 jours
Lena Rasz
Lena Rasz

This mashup is sooooo gooood🔥

Il y a 28 jours
Kanye Abloh
Kanye Abloh

This guy tries so hard to be good looking lol it’s both of them actually

Il y a 28 jours
Jazz Julian-Smith
Jazz Julian-Smith

I like how they put that Kanye west bar in there, but gave him no love on the description!!! 🤷🏾‍♂️Hmmm fire tho 🔥🔥🔥

Il y a 28 jours
angi. ww
angi. ww

Ohhh jesus! I just felt in love, who else😌😌😌

Il y a 28 jours
VC.CS Logiic
VC.CS Logiic

2:00 PHATTTTTT BASSSSSSS

Il y a 29 jours
Dorayaki
Dorayaki

Im mad as this vid only has 1M viewers! You deserve more!

Il y a mois
Maria diverte Ferreira
Maria diverte Ferreira

Muito bom 🇧🇷💜💜💜💜💜

Il y a mois
Ivan Zhang
Ivan Zhang

Fake.

Il y a mois
ZGamingPotoato 1122
ZGamingPotoato 1122

1:12 that is the best note alex has ever hit 😍😍😍😍

Il y a mois
Enzo Siffredi
Enzo Siffredi

OMG ! Ayaaaa so good men 🙌🏽🔥👅

Il y a mois
It’s ur gurl Marie
It’s ur gurl Marie

How come this one gets dislike?!?

Il y a mois
Shaikh Naweza
Shaikh Naweza

Amazing💗🎧🤘

Il y a mois
freaky_ Renz
freaky_ Renz

Amazing to hear bro! You are really killing it.😊🤩

Il y a mois
Kail Raider
Kail Raider

the vocaaals damnn♥

Il y a mois
Karl Pahiri
Karl Pahiri

alex u got the lyrics wrong its cheated on my baby you can go and ask her like if u think its write

Il y a mois
Joseph Styles
Joseph Styles

His smile is so precious and their voice🥰

Il y a mois
Tavi Miller
Tavi Miller

This is 🔥I just uploaded my own cover of this song free to check it out and let me know what u think :)

Il y a mois
Akshat Chadha
Akshat Chadha

Amazing!! But I think 'bad guy' could've been featured a bit more

Il y a mois
Adri Maroto
Adri Maroto

El negro canta, y el blanco rapea? Wtf jajjaa

Il y a mois
MISFIT MANIAC
MISFIT MANIAC

Autotune: am I joke to you

Il y a mois
foop foop
foop foop

I don't know if i like the fact that they sing significantly better.

Il y a mois

Prochain

Cancelled Games - Scott The Woz

21:09

Cancelled Games - Scott The Woz

Scott The Woz

Vues 621 740

A$AP Ferg - Floor Seats (Official Video)

2:21

Se Nota

5:02

Se Nota

Juhn - Topic

Vues 2 735 944

Midland - Put The Hurt On Me

3:09

Midland - Put The Hurt On Me

MidlandVEVO

Vues 199 502

EXO-SC 세훈&찬열 'What a life' MV

3:28

The Attack of the Dead Men

3:56

The Attack of the Dead Men

Sabaton - Topic

Vues 486 178